poniedziałek, 30 września 2013

Wyniki ankiety :)

No hej marcheweczki :D Mam dla was wyniki ankiety. Wybraliście aby następne fanfiction będzie z...NIALLEM :) Ankieta była robiona na wszystkich moich blogach. Oto wyniki.
Na tym blogu:
Niall-9
Harry-7
Zayn-3
Liam-3
Louis-1
Widocznie tylko 1 osoba chciała z Lou.
Na blogu Babe-NiallHoran
Niall-5
Zayn-3
Harry-1
Na resztę nie było.
Na fanfiction-fear-or-love
Niall-5
Na resztę nie było.

Założyłam już tego bloga tu link LOSE jednak nie wiem kiedy będzie prolog. Co prawda mam już napisane 2 rozdziały, ale chcę najpierw zakończyć ten, puki co jest przedstawienie bohaterów :)
Wiecie że byłam pewna że wybierzecie Harry'ego?

PS. Jak wam się podoba szablon? Bo mi baardzo :)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz pozostawiony na blogu.
Przeczytałaś? Skomentuj, nawet jeżeli ci się nie podoba.
SPAM, zostaw w zakładce "SPAM/POLECAM" wtedy się nie po gubie i na pewno wejdę na bloga ♥